O le a le eseesega i le va o le TIG (DC) ma le TIG (AC)?

O a eseesega i le va o le TIG (DC) ma le TIG (AC)?

Tu'usa'o TIG (DC) uelo o le taimi nei e tafe i le tasi itu na o.Pe a faatusatusa i le AC (Alternating Current) TIG uelo o le taimi nei e tafe e le alu i le zero seia uma le uelo.I le tulaga lautele TIG inverters o le a mafai ona uelo a le DC po o le AC/DC uelo ma nai masini e na'o AC.

;

O le DC e fa'aoga mo le TIG u'umea Mild Steel/Stainless mea ma AC e fa'aoga mo le ueloina o Aluminium.

Polarity

O le fa'agasologa o le uelo o le TIG e tolu ni filifiliga o le fa'aogaina o le taimi nei e fa'atatau i le ituaiga feso'ota'iga.O auala taʻitasi o fesoʻotaʻiga e iai uma mea lelei ma faʻaletonu.

Fa'asa'o le taimi nei – Electrode Negative (DCEN)

O lenei metotia o le uelo e mafai ona faʻaaogaina mo le tele o meafaitino.O le sulu uelo TIG e fesoʻotaʻi atu i le gaioiga le lelei o le inverter uelo ma le uaea toe faʻafoʻi galuega i le gaioiga lelei.

;

A faʻavaeina le arc o loʻo tafe i le taimi nei i le matagaluega ma le tufatufaina o le vevela i le arc e tusa ma le 33% i le itu le lelei o le arc (le sulu uelo) ma le 67% i le itu lelei o le arc (le mea faigaluega).

;

O lenei paleni e maua ai le loloto o le arc penetration o le arc i totonu o le mea faigaluega ma faaitiitia le vevela i le electrode.

;

O lenei faʻaitiitia o le vevela i totonu o le eletise e mafai ai ona sili atu le taimi nei e feaveaʻi e laʻititi laʻititi faʻatusatusa i isi fesoʻotaʻiga polarity.O lenei auala o fesoʻotaʻiga e masani ona taʻua o le polarity saʻo ma o le fesoʻotaʻiga sili ona taatele e faʻaaogaina i le faʻaogaina o le DC.

Jasic Welding Inverters TIG DC Electrode Negative.jpg
Fa'asa'o le taimi nei – Electrode Positive (DCEP)

Pe a uelo i lenei faiga e fesootai le sulu uelo TIG i le tulaga lelei o le inverter uelo ma le galuega toe faafoi uaea i le gaosiga le lelei.

A faʻavaeina le arc o loʻo tafe le taimi nei i le matagaluega ma le tufatufaina o le vevela i totonu o le arc e tusa ma le 33% i le itu le lelei o le arc (le mea faigaluega) ma le 67% i le itu lelei o le arc (le sulu uelo).

;

O lona uiga o le eletise o loʻo tuʻuina atu i le maualuga o le vevela ma o lea e tatau ai ona sili atu le tele nai lo le DCEN mode e tusa lava pe maualalo le taimi nei e puipuia ai le vevela o le eletise poʻo le liusuavai.O le mea faigaluega o loʻo tuʻuina i lalo ole vevela maualuga ina ia papaʻu le faʻaogaina o le uelo.

 

O lenei auala o fesoʻotaʻiga e masani ona taʻua o le polarity reverse.

E le gata i lea, o lenei faiga e mafai ai e aafiaga o malosiaga maneta ona oo atu ai i le le mautu ma se mea e ta'ua o le arc blow lea e mafai ai ona fealua'i le arc i le va o mea e uelo.E mafai foi ona tupu lenei mea ile DCEN mode ae sili atu ona taatele ile DCEP mode.

;

E ono fesiligia pe o le a le aoga o lenei faiga pe a uelo.O le mafuaaga o nisi mea e le ferrous e pei o le alumini i luga o le masani masani i le siosiomaga e fausia ai se oxide i luga o le surface.This oxide ua faia ona o le tali atu o le okesene i le ea ma mea e pei o le ele i luga o le uamea.Peita'i o lenei oxide e matua malō ma e maualuga lona liusuavai nai lo le mea moni fa'avae ma o lea e tatau ai ona aveese a'o le'i mafai ona fa'atinoina le uelo.

;

E mafai ona aveese le oxide e ala i le oloina, pulumu po'o nisi vaila'au fa'amama ae o le taimi lava e fa'amuta ai le fa'amama e amata ona toe fa'atupu le oxide.O le mea lea, e sili ona lelei e faʻamamāina i le taimi o le uelo.E tupu lenei aafiaga pe a tafe le taimi nei i le DCEP mode pe a malepe le tafe eletise ma aveese le oxide.O lea e mafai ai ona manatu o le DCEP o le a sili ona lelei mo le faʻapipiʻiina o nei mea i lenei ituaiga o mea faʻapipiʻi oxide.O le mea e leaga ai ona o le faʻaalia o le eletise i le maualuga o le vevela i lenei faiga e tatau ona lapopoa le tele o eletise ma o le a maualalo le faʻaogaina.

;

O le fofo mo nei ituaiga mea o le a tu'i loloto arc o le DCEN mode fa'atasi ai ma le fa'amamāina o le DCEP mode.Ina ia maua nei faʻamanuiaga e faʻaaogaina le faʻaogaina o le faʻaogaina o le AC.

Jasic Welding TIG Electrode Positive.jpg
Su'ega Alternating Current (AC).

Pe a uelo i le tulaga AC o loʻo tuʻuina atu nei e le inverter uelo faʻagaioia ma elemene lelei ma leaga poʻo le afa taamilosaga.O lona uiga e tafe le vai i le tasi auala ona sosoo ai lea ma le isi i taimi eseese o lea e faaaoga ai le upu alternating current.O le tu'ufa'atasiga o le tasi elemene lelei ma le tasi elemene le lelei e ta'ua o le tasi ta'amilosaga.

;

Ole numera o taimi e fa'amae'a ai le ta'amilosaga i totonu ole tasi le sekone e ta'ua ole fa'atele.I totonu o Peretania, o le tele o taimi e fa'aogaina ai le feso'ota'iga autu e 50 ta'amilosaga i le sekone ma ua fa'ailoaina o le 50 Hertz (Hz)

;

O lona uiga e 100 taimi e suia ai le taimi nei i sekone taʻitasi.Ole numera ole ta'amilosaga ile sekone (televave) i totonu ole masini masani e fa'atonuina e alaleo autu lea ile UK ole 50Hz.

;

;

;

;

E taua le maitauina a fa'atuputeleina fa'atuputeleina fa'agata fa'amaneta fa'atupula'ia ma mea e pei o transformers o lo'o fa'ateleina le lelei.O le fa'ateleina fo'i o le fa'asolosolo o le uelo o lo'o i ai nei e fa'amalo ai le arc, fa'aleleia le mautu o le arc ma ta'ita'i atu ai i se tulaga uelo e sili atu ona pulea.
Ae ui i lea, o se mea faʻapitoa lea pe a faʻapipiʻi i le TIG mode o loʻo i ai isi aʻafiaga i luga o le arc.

O le galu o le AC e mafai ona a'afia i le ufiufi o le oxide o nisi mea o lo'o galue o se fa'asa'o e fa'agata ai le tafe o le eletise.E ta'ua lea o le fa'asa'o o le arc ma o lona a'afiaga e mafua ai ona tipi ese pe fa'asese le afa ta'amilosaga lelei.O le a'afiaga mo le sone uelo o tulaga arc e le masani ai, leai se gaioiga fa'amama ma fa'aleagaina tungsten.

Jasic Welding Inverters Weld Cycle.jpg
Jasic Welding Inverters Half Cycle.jpg

Fa'asa'oga o le afa lelei

Alternating Current (AC) Galu

O le Galu o le Sina

O le galu sinusoidal e aofia ai le elemene lelei e fausia i lona maualuga mai le zero aʻo leʻi toe paʻu i tua (e masani ona taʻua o le mauga).

A'o laasia le zero ma le suiga o lo'o i ai nei i lona tau maualuga le lelei a'o le'i o'o i le zero (e masani ona ta'ua o le vanu) e tasi le taamilosaga e mae'a.

;

O le tele o sitaili tuai TIG uelo na o masini ituaiga galu.Faatasi ai ma le atinaʻeina o inverters uelo faʻaonaponei faʻatasi ai ma le faʻalauteleina o mea faʻaeletonika faʻapitoa na oʻo mai ai le atinaʻeina o le pulea ma le faʻatulagaina o le galu AC na faʻaaogaina mo le uelo.

Sine Wave.jpg

O le Galu Square

Faatasi ai ma le atinaʻeina o AC / DC TIG inverters ueloina e aofia ai le tele o mea faaeletonika na fausia ai se augatupulaga o masini galu sikuea.Ona o nei pulega faaeletonika o le koluse mai le lelei i le leaga ma le isi itu e mafai ona faia toetoe lava i se taimi vave lea e taitai atu ai i le taimi nei sili atu le aoga i afa ta'amilosaga ona o se vaitaimi umi i le maualuga.

 

O le fa'aogaina lelei o le malosi fa'amageta o lo'o teuina e fa'atupu ai fa'aluega e latalata tele i sikuea.O le fa'atonutonuina o fa'apogai eletise muamua na fa'atagaina ai le fa'atonutonuina o se 'galu sikuea'.O le faiga e mafai ai ona pulea le afa ta'amilosaga lelei (fa'amamaina) ma le leaga (tu'i).

;

O le tulaga paleni o le a tutusa + lelei ma le le lelei afa taamilosaga e maua ai se tulaga mautu uelo.

O faʻafitauli e mafai ona faʻafeiloaʻi e faapea o le taimi lava e faʻamamaina ai na tupu i lalo ifo o le afa lelei o le taʻamilosaga taimi o nisi o le afa lelei o le taamilosaga e le aoga ma e mafai foi ona faʻateleina le faʻaleagaina o le eletise ona o le vevela.Ae ui i lea, o lenei ituaiga masini o le ai ai foi se paleni pulea e mafai ai ona suia le taimi o le afa lelei i totonu o le taamilosaga taimi.

 

Jasic Welding Inverters Square Wave.jpg

Tu'u maualuga

E mafai ona ausia lenei mea e ala i le tuʻuina o le pule i se tulaga e mafai ai ona faʻaalu le tele o le taimi i le afa le lelei e faʻatatau i le afa lelei.O lenei mea o le a faʻatagaina ai le maualuga o le taimi nei e faʻaaogaina i ni eletise laiti e pei o le tele

o le vevela o loʻo i le lelei (galuega).O le fa'atuputeleina o le vevela e maua ai fo'i le loloto o le tu'i atu pe a uelo i le saoasaoa o femalagaiga tutusa ma le tulaga paleni.
Fa'aitiitia le vevela o le sone ma fa'aitiitia le fa'alavelave ona o le vaapiapi.

 

Jasic Welding Inverter TIG Cycle.jpg
Jasic Welding Inverters Balance Contro

Fa'amamaina aupito maualuga

E mafai ona ausia lenei mea e ala i le tuʻuina o le pule i se tulaga e mafai ai ona faʻaalu le tele o le taimi i le afa lelei e faʻatatau i le afa le lelei.Ole mea lea ole a fa'ataga ai le fa'aogaina o le fa'amama malosi.E tatau ona maitauina o loʻo i ai se taimi sili ona lelei e faʻamamā ai pe a maeʻa ona sili atu le faʻamamaina o le a le tupu ma sili atu le faʻaleagaina o le eletise.O le a'afiaga o le arc o le tu'uina atu lea o se vaitu'ele'ele mama mama ma le pa'u pa'u.

 


Taimi meli: Tes-27-2021